Az oldal betöltése folyamatban van...
 
 
Vitafórum
Arvisura
 

Tulajdonképpen mi ez és szerintetek valóban megtörtént?

(Indította: kbf(egykori K.ádám), 2007.08.25. 21:57:41)

A sorrend megfordításaÚj hozzászólás írása

paluz2007.08.27. 18:22:21Válasz erre
   
Tudni kell hogy Paál Zoltán egy egyszer? Ózdi vasgyári munkás volt .
Kizártnak tartom hogy ilyne mérték? tudást meg tudott volna szerezni olyan jelleg? csalással hogy évszámokat és más jelleg? adatokat mindenféle krónikákból összeszedve ilyen komplex m?vet létre tudott volna hozni.
természetesen vannak akik ellenérzéssel viseltetnek ez iránt a m? iránt pl:
Bodor Ern? aki szerint az Arvisura helytelen és a Zend -Aveszta a helyes .

lsd:

Õsiségünk nyomábanMondhatnám, kis Magyar Történelem. Most amolyan oknyomozó történeti írást teszek le az olvasó elé. Nem másról
lesz most szó, mint arról a vallásról,
amit szintén tûzzel vassal irtottak ki ellenségeink. ennek a vallásnak is az lett a vége, hogy a vallásháborúk során majdnem elveszett. Azonban ez nem történt meg. Hála a Hun népnek.
Mégpedig azért, mert az oda való beáramláskor azt magukkal vitték. Indiába
mind a mai napig megmaradt. Ezzel a kis írással emlékeztetni fogom a Kárpát-Medence lakosait. Nézze és lássa mindenki, milyen vallást vettek el népünktõl. Szép lassan, folyamatosan. A késõbbiekben pedig pontosan levezetem,
hogy milyen parapszichológiai
folyamatok indultak be ennek az áttérésnek az eredményeként. Az természetesen, hogy miért történt az, ami történt, sem az Õsöket, sem A Legfelsõbb Személyt nem érdekli.Jelen írásban a Hun néppel foglalkozunk,
annak is egyik eredeti vallásával.
Nevezetesen a zoroaszterianizmussal.
Azért mondom, hogy egyik, mert idõben ez csak mintegy 3000 évvel ezelõtti. Mi mondhatjuk azt, hogy csak ennyi, mert mi ennél sokkal
régebbi nép és nemzet vagyunk. Ezek után nézzük Zoroaster vallásának
szent könyvét, a Zend Avesztát Zajti Ferenc tolmácsolásában. Elõtte azonban olvassuk el egy részletet az elõszóból.Még eddig nem volt próféta, aki oly tiszta érzéssel s bensõséges szívbeli vágyakozással
tudott volna felemelkedni Ura – Istenéhez, mint ahogy Zarathustra
tette, a tisztaságos törvényeknek
igaz-nagy mestere, az Istennek kedves dalnoka és bizalmasa is egyben.
,,Mindazon próféták között, akik valami küldetéssel a világra jöttek, akik e föld számára törvényeket hoztak,
– egy sem volt eddig, aki úgy, mint Zarathustra, feltárta volna elõttünk a múltat, s jövendõt. Õ megcselekedte ezt, kinyilatkoztatva szent könyvében, a Zend-Avesztában, ami történni fog, a jónak és rossznak a titkát és mindazt, a mi a világteremtésétõl a feltámadásig, volt és lenni fog. Általa ismertük meg a szellemek világát, Õ tanított meg az igazságra és tõle származik tudásunk, mi a jó és mi a rossz cselekedet…” Így írja ezt Iránnak egy régi könyve. És ehhez ma sem tudunk mit hozzá tenni.
Az a háromezer esztendõ immár, mely eltelt azóta, mióta Zarathustra fohászai elsõ ízben hangzottak volt el, nem törölhette le hímporát, és nem halványíthatta el sem szépségét sem mélységét e gyönyörû fohászoknak.
„Azért küldött engem az Isten erre a világra,
hogy szentséges akaratát a nemzettségeknek kinyilatkoztassam”
Mondta Zarathustra. ZEND-AVESZTAJasna, 28.I.1. ÁHITATTAL, szent buzgósággalemelem fel hozzád kezeimet,óh ,én Istenem!De mégis, mégis, -szent szellemed fuvalmatöltse be elõbb valómat egészen,te örök igazság!hogy magam is aztán jóvá lehessek,és velem ittez a hûséges föld is.2. Vágyódó lelkünkettöltsd be jóságoddalén Uram, Istenem,s tégy méltókká minket mostan és minden idõkre...Óh mert csaka jóságban lakozhat az igazi, a valódi béke.3. Énekem folytoncsak Te rólad szóljon, Te rólad zengjen,mint soha azelõtt:hogy mi vagyTe nékem,hogy ki, vagy énnékem és hogy Te csakboldogságot árasztaszmindenfelé széjjel.Szent erõddelöleljél át engem,a te õs erõddel,mely mindeneket tartés magába fogad.Óh halld meg kiáltásomat,én édes Istenem!4. Mint az áldozatgyenge füstje,ugy szállok én is el feléd,felajánlva lelkem igaz törekvését,hogy magam cselekedetivelmásokat is jóra segitsek.Csak erõddel támogass majd, kérlek.Életemet im neked szentelem,s mennyországod szent szolgálatjára meghajtom lelkem!5. Tudom Uram, hogy kérésemreTe sohasem mondanál nem-et.Óh édes Istenem,úgy szeretnék mindig Te nálad lakozni,
- de nem csak vágyakozással,csüggeni rajtad,megsemmisülni szeretnék Benned,hogy valómat magadban rejtve -hordozzál titkon, egy örökkévalón át.6. Setét még az én világom,de hiszem és tudom, hogy egykoron majdanfényt derítesz rája.Gondolataimat, cselekvésimet,fogd föl magadhoz kérlek,én jó Istenem!Te magadhoz mindent,s Te nálad, Benned majd,lelkem igaz otthonra talál.Szép ez az Aveszta ugye? Mit mondjak, nekem is tetszik. Persze ezzel nem vagyunk
egyedül. Tetszett ez az akkori idõkben élt irániaknak is, kikkel igen régi kapcsolatunk volt már abban az idõben. Az iráni vallás Zarathustra ideje elõtt, mint Mazdayaznán volt ismeretes. Ugyanígy az abban az idõszakban élt Hun testvéreinknek is ez a Mazdazyanán volt a vallása.

Bodor Ernõ


Nyilván ez a zoroaszterikus vonal ami annyiban helyes is hogy a t?zimádó iráni vonal is helyes, mert azért az elmúlt pár ezer évben ?seink jártak egy -két helyen . ...DE hogy lehet összehasonlitani a samanizmusal ?és kérdem én hogy ki lehetett nagyobb Tanu mint Jézus aki más források szerint is járt Kis-Szkitiában és más olyan helyken is amit a zArvisura is említ ...azonkív?l hogy lehet a 70 .-es években egy Ózdi vasgyári palóc embernek akkora affinitása hogy ezeket az adatokat többezer oldalon úgy taglalja hogy én is csak az 5 .-szöri újra olvasás után kezedek vágni némely dolgot ami eddig elkerülte a figyelmemet.

paluz2007.08.27. 18:06:05Válasz erre
   
A hun-magyar és más rokon népeknél az volt az örök szokás, s?t törvény, hogy a törzzsel, rokon népekkel kapcsolatos fontosabb eseményeket, történéseket mindig le kell jegyezni, hogy az utókor számára az – mind pozitív, mind negatív értelemben vett tanulságul - örökre megmaradjon. Ezeket az eseményeket sohasem rögtön a megtörténtüket követ?en jegyezték le, hanem csak 10, 20, s?t 30 évvel kés?bb. Ennek oka az volt, hogy ekkorra már az esetlegesen negatív töltet? események kapcsán is lecsitultak annyira az érzelmek, hogy teljes tárgyilagossággal, tényszer?séggel voltak képesek leírni ezeket a dolgokat. Így már talán érthet? az, hogy miért éppen Arvisura, azaz igazszólás a neve ennek a gy?jteménynek.

Ezek a jegyzetek un. rovásírással kerültek lejegyzésre, általában agyag vagy fémlapokra. Azokat a példányokat, melyeket a távolabbi utókornak is meg kívántak ?rizni, - s melyek emiatt a beavatott központokban kerültek tárolásra, - többnyire aranylapokra rótták. Ezek 72x72 cm nagyságú, 1,5 mm vastag aranylemezek. A rovást csakis erre speciálisan kiképzett rovósámánok végezhették. Mivel az egyes törzsek ezeket az információkat id?nként egymásnak is továbbadták, ugyanakkor többen többféle rovásjeleket is használtak, így a rovásírás tudományát egy többéves komoly tanulási folyamat kellett, hogy megel?zzön.

A rovásokat tartalmazó lapokat egy kimondottan erre a célra épített helyen a Szellemi Központban, avagy az Élet Templomában ?rizték. Beavatatlan személyek soha nem férhettek hozzá. A rovásírások elkészítésér?l és ?rzésér?l tehát csak a beavatottak tudhattak, a közismert történelmi személyek közül pl. K?rösi Csoma Sándor vagy Julianus barát nézhetett bele ezen gy?jteményekbe. Ezek a Szellemi Központok felbecsülhetetlen nagyságú m?vel?dési értékeket és leleteket tároló gy?jt?helyek, hiszen az esztelen háborúk rombolásaitól csak ilyen módon lehetett meg?rizni az utókor számára a minden id?k állandó értékeit jelent? bizonyítékokat, iratokat, a tudást. Egykor ilyen Szellemi Központ volt többek között a mezopotámiai Nippur, az egyiptomi Karnak, Hetevarett, majd ezek megsz?nését követ?en Ordosz, vagy a mai Tbiliszi környékén fekv? Magyarka. Kés?bb Atilláék honvisszafoglalását követ?en egy ideig országunk területére, Budára menekítették az ordoszi szellemi központot. ?rzésér?l 10.000 harcos gondoskodott egészen István király uralkodásáig. Az uruki-mani hit feladásával, a római egyháznak történ? behódolással idegen papok árasztották el országunkat, akik a pápa dekrétumaira nemcsak hogy megsemmisítettek szinte minden ?si magyar emléket és rovásírást, de sajnos a szellemi központ kincseinek megszerzésére is er?sen fájt a foguk. Ezért István parancsot adott unokaöccseinek, Endre, Béla és Levente hercegeknek, hogy az Élet templomának kincseit menekítsék ki Ural-Budára a rokon manysikhoz. A manysik pedig eleget is tettek a feladatuknak. S mivel a sámánhit szerint a világhónapok váltása idején (2160 évenként) az egyes rokon népek át kell, hogy adják egymásnak a szellemi központ ?rzésének feladatát és a rovásírás jogát, így Szalaváré Tura eljött Magyarországra, s megkereste az erre alkalmas beavatottat, aki Paál Zoltán, ózdi vasgyári munkás lett. Ma is léteznek ilyen Szellemi Központok, a Föld 9 különböz? pontján, (titkos, megközelíthetetlen helyeken, barlangokban) ?rzik ?ket, s majd csak akkor kerülhetnek napvilágra, ha az emberiség elér egy bizonyos szellemi fejlettségi szintet, azaz már nem csak az aranyat, hanem a tudás értékét fogja látni benne.

Mint említettem, az események csak évtizedekkel kés?bb kerültek írásba, mint ahogyan megtörténtek. Joggal kérdezheti mindenki, hogyan lehetséges ez, hisz az illet? akkorra már csak foszlányokban emlékezhetett az egészre. Tulajdonképpen nem is nagyon kellett nekik emlékezniük, hiszen ehhez segítséget kaptak, mégpedig a fenti szellemi világból. Paál Zoltán is említi, hogy az „adások többnyire éjszaka jöttek”. Ilyenkor ? csak megfogta a ceruzát és az elkezdett írni. Gondoljunk bele: ez a könyv kb. 1400 oldalas, telis-tele van évszámokkal, töménytelen névvel és számadattal. Erre tíz-húsz év távlatából egy normál képesség? ember aligha emlékezhet! Viszont - ez nagyon fontos – éppen emiatt akárkib?l nem is lehet rovósámán, hiszen ehhez rendelkezni kell bizonyos tulajdonságokkal, amivel csak a beavatottak bírnak, tehát erre születni kell. Mikor Tura, a manysi sámán megitatta ?t egy bizonyos fajta sámánitallal, Paál Zoltánnál ekkortól kezd?d?en olyan képességek jelentkeztek, amit maga is alig tudott elhinni. Ez a hagyomány azonban ma is folytatódik, most is élnek köztünk rovósámánok, akik szintén így dolgoznak, azaz id?nként ha érzik, hogy jön az adás, akkor ceruzát fognak, s az írni kezd.

paluz2007.08.27. 18:04:54Válasz erre
   
Az Arvisurák a 24 Hun Törzsszövetség sámánjainak rendszeresen írt és ?rzött hagyománya. El?ször Arvisura-Anyahita, azaz a magyarok Nagyboldogasszonya kezdte el lejegyezni, még az özönvíz el?tt, ?seink akkori hazájában, az azóta elsüllyedt Ataiszon. A feljegyzések t?le kapták a nevüket, melynek jelentése Igazszólás. Az Arvisurákat agyag, k? vagy aranylapokra vésték rovásírással, melyet szintén ? tanított meg az emberiséggel. Így aztán a hagyomány továbbra sem sz?nt meg, mert a bevatott köpontokban kiképzett rovósámánok azóta is folyamatosan megörökítik a hunokkal és rokon törzsekkel kapcsolatos minden fontos eseményt – napjainkban is!

1998-ban látott napvilágot Paál Zoltán: Arvisura – Igazszólás cím? kétkötetes monumentális gy?jteménye, a Püski Kiadó jóvoltából. Ez a hun-magyar törzsek Ószövetségének is tekinthet?, mert a több mint 6000 évre visszatekint? írott, igaz történelmünket foglalja magában. Ez pedig nem holmi nacionalizmusból ered? elfogult kijelentés, hiszen a Bibliához hasonlóan az Arvisura is többszörösen kódolt szöveg, azaz túl az els?dleges mondanivalóin, a sorok mögött is fontos információk bújnak meg, mégpedig a teremtéstanra, a kozmikus tudásra vonatkozóan, melyet még csak kevesen látnak és értenek.

A kiadás alapjául szolgáló tekintélyes mennyiség? kéziratot a manysi nép f?sámánjának unokája, Szalaváré Tura adta át a palóc származású Paál Zoltánnak, aki maga is rovósámánná vált. Az Ural környékén ?rzött rovások az egykori leghíresebb Beavatott Központ, Ordosz begy?jtött anyagából származnak. Természetesen ebben a könyvben nem szerepel az összes létez? rovás, csupán annak mindössze körülbelül 10-15 százaléka. Ezek többségét ugyanis még nem engedélyezték kiadni, hiszen olyan információkat tartalmaznak, melyre a mai emberiség még nincs felkészülve, megérve és sokakban ellenérzéseket váltana ki. Márpedig az Arvisuráknak nem ez a célja és rendeltetése

paluz2007.08.27. 14:44:12Válasz erre
   
Hannibal Lecter és Paul Anka: Az ..valóban az lesz :))

(Előzmény: Hannibal Lecter és Paul Anka, 2007.08.27. 13:51:46)

kbf(egykori K.ádám)2007.08.27. 13:57:38Válasz erre
   
paluz: Várom hozzászólásodat.

(Előzmény: paluz, 2007.08.27. 13:47:40)

Hannibal Lecter és Paul Anka2007.08.27. 13:51:46Válasz erre
   
paluz: Nehéz kenyér lesz...

(Előzmény: paluz, 2007.08.27. 13:47:40)

paluz2007.08.27. 13:47:40Válasz erre
   
Hannibal Lecter és Florian Geyer:

Tényleg örülök ...veszek egy nagy lélegzetet és este bele is vágok .:))

(Előzmény: Hannibal Lecter és Florian Geyer, 2007.08.26. 00:00:52)

Hannibal Lecter és Florian Geyer2007.08.26. 00:00:52Válasz erre
   
Ennek a topicnak Paluz fog nagyon ör?lni.

Az előző oldal     1 | 2 | 3 | 4 | 5      
 
Egy szinttel feljebbImpresszum
Magyar Élettér Alapítvány, 2011. december 12.
www.trianon.hu © 2000-2025. HG