The page is loading...
 
 
Discussion Forum
Ki a Magyar ?
 

Siklósi András:

Gondolatok a magyarságról, hazafiságról és a nemzetr?l

idézet:

"Ki a magyar, mi(lyen) a magyar? A kérdés els? részére lényegesen könnyebb a válasz. A Millennium idején a magyarsághoz tartozás alapvet? jegyei az állampolgárság, a magyarnyelv?ség, a nemzeti eszmével való egyetértés voltak. Trianon után ezekhez társult még a revízió gondolata és követelése. A két háború közötti eszmei z?rzavarban jól megfért egymással Ady vádló, tragikus magyarsága, Móricz elemz?, felel?sségteljes magyarsága, Szabó Dezs? népb?l táplálkozó, mély faji magyarsága és Prohászka Ottokár diadalmas keresztény magyarsága. Kés?bb Kodály és Bartók, Németh László, Illyés, valamint a népi írók a magyar lélek legrejtettebb kincseit hozták a felszínre. Munkáikból tanulságként lesz?rhet?, hogy a magyarság egy sajátos élet-forma, önszemlélet, történelmi szellemiség és erkölcsi parancs. Az igaz magyarság azonos a tökéletes emberséggel; aki embernek hitvány, magyarnak is az! Régebben az volt a magyar, aki annak vallotta magát. Sokan ma is így vélekednek; ám 75 év tudatos fert?zései, ?agym?tétjei? után, a hazugság és zsiványság szikes pusztáinak közepén ez már édeskevés. Nem elég az egyszer? állítás, nem elég a hamis esküvés sem! Szerintünk az a magyar, aki bizonyítja. Aki teljes szívéb?l, összes idegszálával vállalja e nép sorsát; osztozik örömében fájdalmában, szól érte és védi mindenütt, aki harcol is ha kell, aki neki szenteli egész életét, s habozás nélkül vérét ontja, ha ezzel segíthet. Ám aki népünket s földünket gyalázza, egyetlen göröngyét elárulja, egyetlen lakóját kifosztja, aki bármiben ártalmunkra van, vagy a vesztünkre tör, bizony az nem magyar. Az számunkra ellenség, legjobb esetben közömbös idegen, legyen bár f?rabbi, vagy Árpád korcs maradéka."
_________________
"Mindenek el?tt áll el?ttem a h?ség a fajtámhoz!" Széchenyi István

(Started by: paluz, 2007.05.05. 17:22:46)

A sorrend megfordításaÚj hozzászólás írása

Legyen!2007.08.12. 19:56:27Reply
   
kbf(egykori K.ádám):
:DDDD
Ez igaz, de tudod, hogy szól a közmondás:
"Sok lúd disznót gy?z."

(In reply to: kbf(egykori K.ádám), 2007.08.12. 19:40:42)

kbf(egykori K.ádám)2007.08.12. 19:40:42Reply
   
Legyen!: De nem csak a mennyiségre,hanem a min?ségre is adni kell.

(In reply to: Legyen!, 2007.08.12. 19:38:38)

Legyen!2007.08.12. 19:38:38Reply
   
Rokon népeink:
1989 2002 %
mordvin 1.073.000 843.350 -21%
udmurt 715.000 636.906 -11%
mari 643.000 604.298 -6%
komi 337.000 293.406 -13%
komi-permják 147.000 125.235 -15%
karjalai 125.000 93.344 -26%
vepsze 12.000 636.906 -11%
udmurt 715.000 8.240 -33%
hanti 22.000 28.678 +30%
manysi 8.000 11.432 +38%
kolai lapp 1.800 1.991 +10%
nyenyec 34.000 41.302 +21%
szölkup 3.600 4.249 +16%
nganaszan 1.300 834 -35%
enyec 200 237 +19%

Összesen 3.122.900 2.693.502 -13,7%

finn 5.300.000
észt 1.100.000
magyar 14.500.000

14.500.000
1.100.000
5.300.000
+ 2.693.502
------------
23.593.502

23.593.502 Uráli

Most a szlávokat kellene összeadni és kivonni a kett?t egymásból.

Azthiszem, hogy az adatok nem nekünk kedveznének :(

paluz2007.08.12. 18:11:33Reply
   
McGy?z?:
a felét se küldtem át :)

megegyezünk :)

(In reply to: McGy?z?, 2007.08.12. 16:44:31)

paluz2007.08.12. 18:08:34Reply
   
Legyen!:
Szerintem Én egyenl?re a Pannon vezér -Baján Kagán -Attila hun fejedelem - Árpád fejedelem ....folytonosságot tudom elképzelni .
Legalábbis ennek védelmében tudok érdemleges vitába szállni ...
Ez 4 hazatérést jelent .

üdv
p.

(In reply to: Legyen!, 2007.08.12. 16:43:05)

McGy?z?2007.08.12. 16:44:31Reply
   
paluz: Na végre sikerült id?t szakítanom és megnéznem a képeket. A szerz?i jogdíjakkal mi újság? : )

(In reply to: paluz, 2007.08.12. 16:37:19)

Legyen!2007.08.12. 16:43:05Reply
   
paluz: A végéb?l az sejlik ki, hogy te a kett?s honfoglalás elméletét vallod.

(In reply to: paluz, 2007.08.12. 16:32:58)

paluz2007.08.12. 16:37:19Reply
   
A 24 Hun Törzsszövetség




A 24 Hun Törzsszövetség fejlett és rendezett közösségi, társadalmi életforma volt. E rendszert Agaba f?pap és f?vezér építette fel. Az ?si társadalmak közül ez az egyedüli közösség, amely a 24 törzs életét alkotmányos pontokba foglalt, összefogó és irányító életforma jellemez. Id?számításunk el?tt 6000-ben, az életképesen m?köd? "Káll alkotmányos intézmény"-ének létrejöttekor három pontban határozták meg alkotmányukat:

1. A káll köteles mindenki panaszát meghallgatni és uralkodni.
2. Földmunkát végz?ket cselekedetükben békén kell hagyni.
3. Várakban dolgozó tárkányok, böszörmények békében éljenek.


Ezt a három pontot még Ataiszban alkották. E földrész elsüllyedése el?tt a 24 Hun Törzsszövetség f?városában, Dorozsmában a 24 hun törzs "Vezéri Tanácsá"-nak, az "Öregek Tanácsá"-nak, valamint a "Fejedelmek és Királyok Tanácsá"-nak ajánlatára, tanácsára, javaslatára hozták. A közösen választott káll, a nagy káll a három pont alapján uralkodott. Helyettese a kis káll volt, aki mindenek fölött álló személy volt. Döntése megváltoztathatatlan. Ez a három pontból álló alkotmány Debrecenben Kr.e. 3870-ben öt pontra b?vült.



Agaba f?pap még az életében leolvasta az agyagtáblákról: a Melegvizek Birodalma volt a 24 Hun Törzsszövetség ?si otthona az utolsó jégkorszak el?tt. Ez el?l menekült és szóródott szét a 24 hun törzs a föld különböz? részeire, nagyobb részük Ataiszban talált otthonra.


Részlet az Arvisurából:

A Melegvizek Birodalmában a KÁLL intézmény elterjedtté vált. Ez volt az alapja a pannón-rasna kenyérmag segítségnyújtásnak is. Az egyiptomi ellátás sokszor veszélyeztetve volt, de Kortonváron és Pisina etruszk kiköt?n át az élelmezés Eturiában így mindig biztosítva volt. A KÁLL intézmény másik alapja a tizedes falvak szervezete volt. Erd?tüzek, tet?tüzek, vagy falvak égése esetén kerepl?vel és dudákkal jelezték azokat. Ilyenkor a tizedes falvak legénysége lóra kapott és a segítségadást kürtök jelzésével tudatták. Ha a népvándorlás során betörések történtek, akkor véres kard körbehordozásával és kürttel tudatták a Káliságok az ezredes és a százados településekkel a veszélyt és a hadrakelt sereg kivonult a Káliságok védelmére. A legtöbb esetben azonban a vándorlók inkább a békés átvonulást kérték, vagy az üldöztetések el?l a lakatlan részeken való megtelepedést, s így kés?bb összeházasodtak. Ezen KÁLL intézmény szabályozta Nándorfehérvár (avar), Szerémvár (saka-szkíta) térségét?l a gabonatermés begy?jtését, ellenséges betörések elfojtását és a t?zgyújtással kezd?d? területfoglalás elleni közös harcot, mely során a mindenkori fejedelemmel az élén védelmi harcot indítottak. Ezen Káliságok szövetségben állottak a Nagypályiban székel? Saka-szkíta nagyfejedelemséggel és a jászvásári Kálisággal. A Melegvizek Birodalmának fejedelmét mindig Pusztaszer térségében választották meg. Ezen Káliságok a következ?k voltak:

1) Els? Káliság a Pozsony nemzetség volt. A rómaiak csupán sikuloknak nevezték ?ket. Szövetségben álltak az itáliai sikulokkal.

2) Második Káliság az úzok nemzetsége volt. A római birodalomban oskuszoknak nevezték ?ket. Ezen oskuszok királysága menedékhelynek számított a pannóniai oskusoknak és itáliai oskuszoknak is a katonai behívások és üldözések ellen.

3) Harmadik Káliság a Veszprém-pannon nemzetség volt. Kövezsd és OctáviánusAugusztus császár megegyezett a Sziszek-Siscia városi szerz?désben, hogy a pannónrasna kenyérmag kereskedelem érdekében Pannonföld középs? része mindig független és szabad lesz vallási és légiós behívások szempontjából. Káli itt csak egyházi személy lehet!

4) Negyedik Káliság az Eger-Gyöngyös saka-szkíta királyság volt, amelyik összeköttetésben állott Nagypályival és Ordosszal, és a Sziszek-Siscia-Segestike szerz?dés ellen?rz? központja lett.

5) Ötödik Káliság a Hangony torkolatánál, Sajó-Ordoszban volt az ordoszi úzokkal való összeköttetésben. Területük a nyugati Kabar-földt?l a Pozsony nemzetségig tartott. Arany-ezüst és vasm?vesek voltak.

6) Hatodik a Kabar-Káliság volt Kassa fejedelmi katonasággal és védett irányító központtal. Innen lehetett összefogni leginkább a Melegvizek Birodalmát. Osszeköt tetésben állottak az Etil-hun és Magyar Törzsszövetséggel. Sok szellemi irányzatnak adott helyet.

7) Hetedik Káliság a kazahunokkal állott összeköttetésben, Kálijai Debrecen és Szabolcsváron székeltek. Feketehunok voltak.

8) Nyolcadik Káliság Bíkís Birodalma volt, a Körösök partjain a Tiszáig, ahol nem pusztított árvíz, az egész Melegvizek Birodalmát ellátták gabonafélékkel. Anyasági szobrocskáikat mindenütt árulták.

9) Kilencedik volt a Tardos Káliság, akik Tömös-síkságtól a Tardos és Aranyosszékig fegyvergyártással, arany-ezüst ékszerek készítésével és uruki-ummai magvak termelésével foglalkoztak. Fazekas edényeik, tokos bronzbaltáik elterjedtek voltak.

10) Tizedik Káliság a székihunokat tartotta össze Parajd székhellyel, akik még az itáliai sikulokkal is összeköttetésben állottak. Szekereikkel a Pozsony nemzetségt?l Szöged városáig és Szikamberija váráig mindenütt megtalálhatók voltak.

11) Tizenegyedik Káliság a jász-szarmata szövetségi kálija volt. Szerz?désben állottak a római császárokkal, akik a "Selyem-út" postaállomásokat szerveztek a 300 éves szerz?dések alapján. Kísér? lovascsoportokat adtak Tabán és Szöged kiindulással boroson át Magyark?ig.

12) Tizenkettedik Káliság a dahák Kálisága volt, akik Derbentt?l Déváig és Sziszekt?l Kortonvárig, vagyis a kaukázusi dahákkal Déva környékéig, majd egészen a kortonvári dahákig az utakat és hidakat javították. Déli telephelyük Bosenában (Bolonya) volt a hegyi avarokkal együtt, akik az etruszk-rasna szövetség keresked?i voltak.




A Jégkorszak kimelegedése után Agaba ismeretszerz? kalandozókat küldött Kerka ifjúsági f?vezér vezetésével a Melegvizek Birodalmába Kr.e. 4020-ban. Még találtak visszamaradt hunokat, akiket "tarkós"-oknak, "biked"-eknek neveztek és akikkel még megértették egymást. Ezek az emberek a hegyek melegviz? barlangjaiban vészelték át a jégkorszakot. A Kárpátok övezte síkságon, völgyekben, mely területeket a hegyek láncolata védte az eljegesedést?l, id?szakos termelés biztosította a megélhetést. Az ?si leírások az utolsó jégkorszak el?tt 120 h?forrásról számolnak be. Amikor Balog lovasfejedelem -Agaba el?írásainak megfelel?en- mintegy 140 f?vel Kr.e. 3880-ban megérkezett a Melegvizek Birodalmába, ott már 7 törzset talált. Kés?bb Balog lovasfejedelmet választották a Melegvizek Birodalmának nagy káll-jává, ekkor b?vítették ki az alkotmány 3 pontját 5 pontra. Ebben az id?ben már Balog lovasfejedelem az akkor létrehozott, már "vásárjoggal felruházott" Debrecenb?l irányította a Melegvizek Birodalmát.


A Pusztaszeren alkotott, azaz kib?vített alkotmány 5 pontját így határozták meg:

1. A mindenkori káll köteles a nép panaszát meghallgatni.
2. A káll várában mindenki köteles hun-törzsi nyelven beszélni.
3. Paraszti munkát végz? embereket munkában békén kell hagyni.
4. Tárkányok, böszörmények munkáját védelmezni kell.
5. Veszély esetén a b?k minden férfit 44 éves korig seregbe való szolgálatra szólíthatnak fel a káll rendelkezése szerint.

A pusztaszeri vérszerz?déskor a Magyar Birodalmat alapító 12 törzs egyenként 2-2 javaslatot terjesztett el?. Ezzel az alaptörvény 24 cikkelyessé vált, ez volt az alapja az Aranybullának. Az Aranybulla 31 pontját Budavára Avarbástya, Kurszán vára és az új kancellária vezet? emberei 1222. év húsvétjára összeállították. A 31 pont, az egykori Kövezsd (a hun törzsszövetségb?l származó kínai császár) 30 törzsének és a kasszuk, etruszkok és hikszosziak összes törvényei figyelembe vételével jött létre.

A pusztaszeri alkotmányból született Aranybulla 31 pontja változatlanul fennmaradt. Ebb?l az id?b?l az 1222-es népszámlálás adatai alapján Magyarország küls? vármegyéivel együtt 72 vármegyét számlált és egészen az ujgur területekig (Magyarka f?várossal együtt), valamint az Aranybulla pontjaiban szerepl? üzbég tartományokig terjedt.

Érdekességképpen az ?si települések szerkezetér?l: Az ?si település szerkezete a tízes egységen alapult. Tíz családból álló település egy tizedes vezetésével; tíz tizedes család települése egy százados vezetésével százados községet alkotott. Tíz százados községb?l ezredes város létesült.paluz:

(In reply to: paluz, 2007.08.11. 09:19:55)

paluz2007.08.12. 16:32:58Reply
   
Legyen!:

van de nagyon rég elváltunk t?lük ...


A magyari és magyar tíz törzs szövetsége
A magyarok eredete

Zsolca f?sámán rovása Kr. u. 180-250. (4220-4290. m.t.é.)
253(B). Arvisura


Az asszonyuralom népei még a "Kabarvész" el?tti id?kben eldöntötték, hogy a Tóremhit hatására a marami és merija népeket elválasztó folyónál, a Kómánál sámán várost kell alapítani és annak fejedelme fog tárgyalni az érkez? békés szándékú vendég keresked? népek vezet?ivel. Mindjárt az els? sámán-fejedelem, Káma fogadta Berény ifjú kabar fejedelem küldöttségét és az el?bb említett kérdések zömében megegyeztek. S?t Káma fejedelem szívesen feleségül adta a leányát Berényhez. Ugyanis a kabarok megszüntették Rakaca vezéri megbízatását és sámán min?ségben a merija-mos manysikhoz küldték, mivel sz?ke rabszolgan?jét, Sarahot megölte annak követel?zései miatt. A délr?l hozott rabszolgan?k ezért kísértetformában mindig ijesztgették az elaggott Rakacát, végül id?sebb korában egy ilyen szellemidéz? sz?ke kísértet ölte meg. Ekkor Berényt az összkabarok vezérének kiáltották ki. Az altáji-kabarok, és az etilkabarok között, a turgai kapu fölötti Tura folyónál ütötte fel a vezéri szállását. Ett?l az id?t?l kezdve a kabarok ifjú asszonyainak feleség lett a nevük, melyben Berénynek, a harmadik kabar törzsnek az az elgondolása érvényesült, hogy az asszonyok egyenl? jogú tagjai minden szállásnak. Berény elgondolása újat jelentett a kabar nép életében.

Az asszony-uralmat elvetette, mert az megalázó volt a harcosok részére, viszont az altáji kabarok férfi-uralmát sem helyeselte, amiért megalázó volt az asszonyoknak. Ezért Berény eredeti törzsének legel? határainál mindig jobban tért kezdett hódítani a feleség elmélete, amelyben a n?k egyenjogúsága megvalósult és még a törzsek tanácskozásain is megjelenhettek. Ennek f?ként a délvidékr?l hozott szolgan?k örültek a legjobban, mert gyermekeikkel együtt felszabadultak megalázott sorsukból. Kóma fejedelme örült a legjobban az ifjú kabarok forradalmának, mert a manysiknál sem kellett ahhoz özvegy emberré lenni valakinek, mint például neki, hogy valamelyik manysi törzs fejedelme lehessen.

A beolvadt kabarok és a Tura vidéki kabarok szerz?dést kötöttek, hogy amennyiben a manysi Káma fejedelem ivadékai lesznek a vezérek, akkor Berény tárkányfejedelem leszármazottai lesznek a sámánok, ha pedig Berény fiai lesznek a vezérek, akkor Káma törzséb?l választják az új sámánokat és új bírókat. Egymás között vérkeveredésnek nem szabad megtörténnie, mert akkor könnyen egy kézbe kerülhetne a hatalom és elkorcsosulna az új törzsszövetség.

Káma fejedelem halála után Berény fia lett az új törzs vezére, akit Magyarnak hívtak, mert Káma fiát, az okos Zsolcát f?sámánná választották. Els? felesége Megera aranyasszony volt, a második Sály. Zsolca, aki manysinak számított, hosszú vándorlásai után rájött, hogy kalandozások helyett inkább rá kell térniük a kereskedelem kiterjesztésére. A délr?l hozott szolgan?k gyermekei ekkor már húszévesek lettek. Rokoni kapcsolataik révén valóban fellendült az új törzsszövetség kereskedelme. Édesanyáik szeretetükkel a szállásaikat virágoskertté varázsolták, s?t tarsolylemezeiket is virágos díszítéssel verték ki. Szavárd kézm?vesek telepedtek le Kómában.

Amikor a marami-por Magyar lett az els? fejedelem, elrendelte az asszonyuralom megszüntetését. Ez azonban a manysiknál nem talált egyforma fogadtatásra. Akik az asszonyuralom hívei maradtak, a Káma folyót elhagyták és észak felé húzódtak, míg Magyar fejedelem hívei els? fiának, Bélának a vezetésével a róla elnevezett Béla folyóhoz vándoroltak. A vezéri tanácskozásokon azonban a manysi népet mindig Magyar képviselte. Ellenben az öccsét, Konda vitézt szíve a felesége révén, aki merija-mos manysi volt, az asszonyuralom alatt él? manysik felé húzta. Ezért Pelimka-asszony unszolására észak felé vándoroltak. Azonban nem minden manysi törzs követte Pelimka felhívását, hanem akik megszokták az újat, a szállásaikon maradtak.

Pelimka nagyasszony hívei, akik szerették a férfiak gondtalan életét biztosító aszszonyuralmat, mind a manysi-por, mind a manysi-mos keveredés? híveiket észak felé vándoroltatták. A házasodási régi szokásaikat mindig betartották, de azért engedélyezték a többi manysi törzsekkel való keveredést is, bár a törzs por-mos jellege gyakran változott.

Az Ural hegységbe és az azon túl vándorló manysi törzsek Magyar halála után a Kóma és Béla folyó környékén él? rokonaikat magyarjaknak kezdték nevezni. Tehát új, független nép keletkezett.

Pelimka asszony halála után a manysik Kondát választották fejedelmükké, és a magyarjaknak is más fejedelmet kellett választaniuk, mert Magyar meghalt.

Zsolca f?sámán fia, Kürt vitéz lett a magyarjak fejedelme, de az altáji kabarok nem ismerték el vezérüknek. Így két emberölt? alatt a két törzsb?l három törzs keletkezett, amelyet a manysi fátriák magyarjaknak, míg a kabarok magyaroknak neveztek. Bevezették a nyolcgyermekes szaporodási törvényt, s így Kürt fejedelemsége alatt a magyarjak Jen?, Gyarmat, Gyula és Megyer törzsekké szaporodtak, míg a magyarok Kürt, Keszi, Tarján és Kéri törzsekké osztódtak. Amíg Nyék törzse a Van-tó környéki beavatottakkal tartotta a kapcsolatot, addig Béla fejedelem már Kürt vezér alatt kereskedelmi viszonyba lépett Ordosszal. Így az eredeti két törzs helyett Zsolca halálakor már tíz törzsb?l állott az új törzsszövetség, amely beavatottak irányítása alatt állt.

Tura szerint a magvari, manysi, magyarok és kabarok törzsei megértették egymás nyelvét. A fiatal harcosok, amennyiben nem akartak harcolni Atilla és Baján felvonulása alkalmával, a magyar törzsek szövetségében védettséget találtak, s így létszámuk igen megszaporodott. A Béla törzs fele 575-ben és a Kéri törzs egy része 780-ban az avarok segítségére sietett.

(In reply to: Legyen!, 2007.08.12. 15:47:16)

Legyen!2007.08.12. 15:47:16Reply
   
garabonciás paluz:
Ez érdekes, lehet benn valami, én is utána nézek, hátha találok err?l valamit.
A finn rokonsággal kapcsolatban amúgy mi a véleményed?

(In reply to: garabonciás paluz, 2007.08.12. 15:41:30)

garabonciás paluz2007.08.12. 15:41:30Reply
   
Ma is él? rokon népcsoportok
Sok írást találni manapság egyes a "magyar"-hoz döbbenetesen hasonló hangzású névvel bíró népcsoportokról. Hogy csak néhány példát említsünk, a Turán cím?, a magyarság eredetkutatásával foglalkozó tudományok lapjában szép tanulmány jelent meg Benk? Mihálytól, aki a Mongol-Altájon él? mazsaroknál járt. Ennek a népcsoportnak az anyagi, szellemi kultúrája és hitvilága nagyon közel áll a honfoglaló magyarokéhoz. ?si formájában örökl?dött át náluk napjainkra a nomád pásztorvilág, a hagyományos használati és dísztárgyaival együtt. A sámánisztikus temetkezési szokásuk még ma is él. A régi mazsar temet?kben faragott kopjafák láthatók.


A Duna TV és az MTV2 többször is vetített filmet a Nepálban él? magarokról. Ez a sajátosan elkülönült népcsoport az egyetlen Nepálban, akik a többiekt?l eltér?en temetkeznek és kopjafát állítanak a halottaiknak. Az ?si magar közösségek egyedüli vezet?je a sámán. ?si történeteiket rézlemezekre és kövekre leróva ?rzik. A földm?velésük mikéntje is sok hasonlóságot rejt, a kukoricakötés, szárítás, a járom és a faeke ugyanolyan, mint bármely magyar faluban, ahol még hagyományos módon dolgoznak.

Kazahsztánban a kazah törzsszervezetben is létezik, és tekintélyes pozíciót foglal el a "Mazsar" törzs, akik úgy tudják magukról, hogy a keleten maradt és a mongolok által legy?zött magyarok rokonai. Kazahsztán tiszteletbeli konzulátust tart fenn a magát a Nagykunság központjának tartó Karcagon.

Ezek az emberek a mai napig h?en ?rzik emlékezetükben a közös származásunkat, csak mi nem akarunk emlékezni rájuk. Persze, valóban ez a kényelmesebb megoldás, hisz kinek kellenek ilyen iszonyú nyomorban él?, szerencsétlen rokonok, akiknél sok helyen még háború is folyik! Inkább az Európai Unióhoz csatlakozunk, ott a pénz, a csillogás, de jó is lesz nekünk (hurrá, megint lábtörl?je lehetünk valakinek)!

Csakhogy a történelem - tetszik, nem tetszik - nem úgy m?ködik, hogy amire nem akarunk emlékezni, azt meg nem történtté tehetjük! Aki nem tartja tiszteletben történelmét és az ?seit, nem vesz róla tudomást, hogy honnan jött, annak nincs múltja. Akinek pedig nincs múltja, annak jöv?je sincs, hisz a fának sem n?het lombja, ha a gyökereit kitépik. A természet egész egyszer?en így m?ködik!

paluz2007.08.11. 09:19:55Reply
   
Sokat gondolkozom azon mostanában ,hogy újjá kellene alakitani a régi 24 Hun törzsszövetséget !

Ha még AJNÓ NÉPE(a mostani japán ) IS EMLKÉSZIK RÁNK VAN REMÉNY !!

az ainu vagy az arvisura szerinti ajnó irás !

www.page.sannet.ne.jp/tsuzuki/sinmoji.htm#a

alapvet? sajátosságokat mutat a rovással .

garabonciás paluz2007.08.11. 09:10:56Reply
   
Részlet, Prof. Shokotu Faisi japán történész leveléb?l a magyarokhoz


...Mi néhányan, japán ?störténeti kutatók abban a hitben n?ttünk fel, hogy a világ legnemesebb nemzete és fajtája a magyar. A "Felkel? Nap" birodalmi ivadékainak hittük és hisszük Önöket, kedves magyar testvérek, akiket a történelem "karma" messzire sodort el. Faji kiválóságuk elismerve érkeztünk meg annak idején Budapestre magyarul tanulni a bölcs Imaoka Gyuicsiro vezetése alatt. Harminc év elteltével meg kell állapítanom a következ?ket:

1) Igaz magyar történetírás sem a Habsburgok alatt, sem a Horthy-korszak alatt nem létezett. A Habsburgok saját érdekükben megsemmisítettek mindent, ami ?si eredetre utal. A Horthy-korszak szervének (a Teleki Pál Intézet) saját nevelés? céhbeli tudósai pedig Hómann Bálint vezetésével "átértékelték" a magyar történelmet a római katolikus egyház és a Habsburg ház javára.
2) A valóságos faji mítoszok alapján dolgozó történész ebben a gárdában nem létezik, mert hogy is értékelnék azok a mítoszok erejét, igazságát, akik saját Nemzeti Krónikájuk hitelét is lerontották?
Miután azonban a magyar nemzet, faj és nép a történelmi kutatás szempontjából csak olyan elbírálás alá kell hogy essen, mint a többi nemzet, faj és nép, kérdezem Önökt?l kedves magyar történész kortársak, miért hivatkoznak mindig saját fajuk kérdéseiben a hitleri anomáliákra? Miért nem hivatkoznak a "biblikus Izrael" faji hasonlatosságokra? Izrael faj, nép és nemzetség, tehát ugyanúgy a magyar, japán, görög, arab is faj és nemzetség. De miért nem oldják meg végre Önök - magyar tudósok - a Bibliában hemzseg? magyar elnevezések, nevek, földrajzi helyek kérdését? Innen messzir?l jobban látszik az igyekezet is meg a hamisság is.

Valóban, a magyar fajta igen elkeveredett már. A "magyar" történelemírás tudósai is ilyen kevert vér?ek. Van német-magyar, szláv-magyar, román-magyar, izraelita-magyar keveredés? történelem tudós is. Érdekes kívülr?l megállapítani azt, hogy ezek egyike sem az igaz magyar történelmet kutatja, hanem a németek, szlávok, románok, izraeliták javára akarják a magyar történelmet elferdíteni. Ezzel kapcsolatban csak egyetlen kérdést szeretnék intézni ezekhez a kartársakhoz, és rajtuk keresztül minden magyarhoz. Nevezetesen: Miért van az, hogy a világ egyetlen nemzete a magyar, amelynek a származását, történelmét elhomályosítani igyekszenek?
Kik állnak e mögött az elhomályosítás mögött?

Addig is, amíg Önök erre válaszolni fognak, mi japánok és az összes turáni törzsekhez tartozók a leg?sibb nyelv elemeit megtartó nyelven - magyarul! - írjuk ÉBRESZT?NKET csaknem 800 millió testvérünkhöz, és ezzel a magyar népnek, fajnak és nemzetségnek akarunk a leg?sibb származásért és sok ezer éves hagyományért tiszteletet adni - még akkor is, ha Önök ezt a tényt megmásítani akarják.

paluz2007.08.11. 07:57:20Reply
   
McGy?z?:
Nem is kellene sokat keresgélni ..állitólag egyre több van kis hazánkban .

(In reply to: McGy?z?, 2007.08.08. 05:18:03)

McGy?z?2007.08.08. 05:18:03Reply
   
paluz:"Lehet hogy a kedvenc cs?dör lovával fedeztetné ?ket .."
Lógyalázás lenne inkább, mint leckéztetés.
Aidses fegyencekkel qratnám ?ket...

(In reply to: paluz, 2007.06.25. 21:08:44)

paluz2007.07.31. 12:01:27Reply
   
TORDA FOHÁSZA

Turulnak fiai zajlanak az évek
Csillogó szemetek a távolba néznek
Csizmás lábaitok dús fövenyre lépnek
Nemes szívetekben ?si vágyak égnek
Azt kívánja néktek a jó öreg Torda
Íjatok kardotok ne hulljon porba
Kísérje léptetek Hét vezér látása
Szálljon fejetekre ?seink áldása
Áldjon meg titeket az egy igaz Isten
Kik körém gy?ltetek az ?si Magyar hitben

paluz2007.07.27. 21:08:28Reply
   
W. Penfield kanadai professzor kutatása a Rockefeller Alapítvány megbízásából



A montreáli McGill Egyetem kiváló professzora Wilder Penfield néhány évvel ezel?tt (1) megbízatást kapott a Rockefeller Alapítványtól, hogy kutassa ki és bizonyítsa be van-e és m e l y i k az a génfajta, amely földünkön alapvet? gén. Ez lett volna a feladat, amelyre az egyetemi tanár óriási, millió dolláros támogatást kapott. A ki nem mondott, de valódi célja volt a kutatási feladat-adásnak, hogy a szemita gént találják meg mint ilyen fels?bbrend? gént.

Egy egész munkacsoport dolgozott rajta. Hosszú évek után meg is találták a keresett gént, de nem egyet. Kett?t! Megállapították eme KETT?R?L, hogy ezeket ugyan - akár évszázadokon, generációkon át - el lehet ideiglenesen nyomni, de aztán újra feltörnek, míg például a germán, vagy néger elsenyved, elt?nik. Ezek a megtalált gének évszázadok után is feltörnek: s a kett? üti egymást. Pillanatnyilag az egyik gén a másikat elnyomhatja, össze is házasodhatnak de a 3., 4., 5., generáció után feltör egyikük és kizárólagosan fog URALKODNI.

A Wilder Penfield féle kutatócsoport tehát megtalálta ugyan a remélt szemita gént is, de talált egy másik ilyen fölényes gént, amelyiknek nincs neve.

Err?l a másodikról Penfield professzor azt rögzítette le jelentésében, hogy ennek legtisztább képvisel?je a Közép-Európában él? és ma MAGYARNAK nevezett náció, de hozzátette végs? tanulmányi jelentésében, hogy földgömbünk ÖT teljesen szétszórt pontjain ugyancsak megtalálható UGYANEZ a második gén. Eme, - a szemita barát - Rockefeller Alapítvány reményét tönkretev? eredmény következménye volt, hogy az Alapítvány azonnal törölte a támogatását, megtiltotta a jelentés közzétételét és annak kinyomtatását.

Er?sen kétlem, hogy az valaha is napvilágot lát.

"Egy alkalommal kezemben volt ez a zárójelentés. A Bizottság szakért?i jelentésében megadott 5 pont "folt""- ezt teszi hozzá Árkay - "egészen misztikusan tökéletesen azonos azzal az öt folttal a földgömbön ahol a pentatonikus ötfokú magyar NÉPZENE létezik. De most jön még a java!

"Baráth Tibor professzor kedves barátommal volt 2-3 éve" - folytatja beszámolóját Árkay"- egy nem mindennapi telefon beszélgetésem. Ekkor ezeket mondta nekem Tibor": "? nem ismeri a népdalt, nem zenész. Van neki egy világtérképe amelyen feltüntette, hol találtak az ?skortól kezdve, akármilyen ?s magyar, vagy bármilyen más nyelven olvasható, MEGFEJTHET? FELIRATOKAT. De bevallja, nem érti, mert a föld öt helyén vannak teljesen szétszóródva." Erre elkezdtem hegyezni a fülemet. "Melyik öt helyen?" kérdeztem " Hát" - mondta Tibor " 1. Magyarországon és Közép Ázsia Ural környékén, de nem a szláv területeken, 2. A Távol Keleten Kínában és Japánban, 3. Közép Afrikában, 4. Az amerikai Indián vidékeken és 5. Skóciában." Hát majdnem leültem! Ezek a foltok ugyan is hajszálra azonosak a pentatonikus zene 5 nagy foltjával és a Penfield Bizottság féle vércsoport foltokkal!"

Ez három egymástól teljesen külön irányból, a népzene kutatás, a népcsoport kutatás és az ?srégészet terér?l származó BIZONYÍTÉKOK adatait hozza egy nevez?re! "Hát akkor miért vagyunk begyulladva?" -kérdezi Árkay.

"Minket nem lehet kiirtani, feltörünk, nem vagyunk egyedül! Miénk a jöv?!!"

paluz2007.07.27. 21:04:13Reply
   
A jóslatban igen találó leírást kapunk az elmúlt ötven év eseményeir?l. Magában foglalja az 53-as berlini felkelést, az 56-os magyar és a 68-as csehszlovákiai forradalmat is. Ami ennél is figyelemreméltóbb, az a jelen politikusaink meghökkent?en pontos leírása. Azonban szerepelnek a szövegben olyan események is, amelyek még a mai magyar ember számára is a jöv?t jelentik. S ami a szomorú, hogy ezek a jövendölések cseppet sem szívderít?ek, hiszen egy meglehet?sen véres háború képét festik elénk. Természetesen a jöv? mindig mozgásban van, tehát még megvan a lehet?sége annak, hogy ezt az el?re felvázolt eseményt valamelyest megváltoztassuk.

(A címben szerepl? számok éveket jelölnek, s értelemszer?en a közlés idejét?l, azaz 1946-47-t?l kell számítani.)





Még öt-hét!



A medvebocsot lépre csalják

és elverik rajta a port.





Még nyolc-kilenc!



A Duna két partján

vérben úszik a hulló lomb,

és ösvények tapostatnak

a hanyatló Nap palástján.



Nevet kiáltanak.

A nevén szólított Öreg tétovázik,

de vállalja sorsát.

Ifjak ragadnak fegyvert,

n?k és férfiak egyaránt.

Közel a gy?zelem.



Ekkor megelevenednek az árnyékok.

Az igazi harcosnak kedvét szegik.

Az ügyet Nyugattól-Keletig elárulják.

Szerencsés, ki id?ben kereket oldhat.

Nagy az érvágás!



A Négy Folyó Városának Igaz Emberét

kiejtik az ablakon.

A gy?z?k eltanácsolják a kopasz zsarnokot,

és a Vasmacskák Városának fattyát

teszik meg helytartónak.

? megöleti a Tétovázó Öreget.

Az ifjúságon bosszút áll.



Sokáig uralkodik és megrontja a nemzetet.

Jutalmazzák az elvtelenséget,

mindent pénzben mérnek.

A lakás, a ház csak lakhely, nem otthon.

A gyerek ny?g.





Még húsz-huszonegy!



A kétfarkú oroszlán elb?dül,

de ugrani nem mer.

A mieink is átkelnek a Dunán, ?si földre.

A víg mosoly torz vigyorra változik.

Itthon a földm?vest már megtörték.



Még nevén a föld,

de cseléd sajátjában.

Lazul a lánc, rozsdásodik a bilincs.







Még negyven és néhány!



A nagykövet cselt vet, összeesküvést sz?.

Korábbi ellenfelek összefognak.

Rést vágnak a kerítésen.

Meglazítják a medvebocs láncát,

a kétfarkú oroszlán ketrecének rácsát is.

Nem hálásak.

A vörös tüzet okádó sárkány ebbe belebetegszik.

Harsona jelzi a szabadság kezdetét.



A szürke marhát napos legel?re engedik.

A csorda megszédül a szabadságtól.

A barmok egymást öklelik.

A nép elkergeti a kapuk nyitogatóit.



A Jóindulatú Beteg kerül élre.

Mások intézkednek.

A földm?vest?l elveszik örökét,

és dobra verik.

A senkiháziak vérszemet kapnak.

Bitangok tékozolják a fényt.



Gyülekeznek a dögmadarak.

A Nagy Tengert átröpüli

a Napból szálló, galambnak álcázott karvaly.

Megérkezik a kánya is – osztozkodni.

Megint terelgetik a népet.

Hiteket er?ltetnek.

Szaporodnak a pénzért fönnhangon imádkozók.

BOLDOGASSZONYUNK-at elfelejtik,

buta lúddá tekerítik.

Jaj pedig, ha ISTENÜNK ASSZONY-FELE

Elfordul t?lünk, vagy mink ?t?le!



A Régi Nagy Csata Városában

EZEK papjai d?l?re jutnak, és új lovat nyergelnek.

Összeesküsznek Isten Képmása ellen

a Könyörtelenség Hatalmasaival.



A galambnak álcázott karvaly és a kánya

Égigér? fára segítik a Kiskanászt.

Szívében király, álmaiban császár.

Szépen szól, rondán cselekszik.

Zsákja feneketlen.

Letaszítják – újra mászik.





Még ötvenöt-hatvan!



Az íjfeszít? sarja lukas hajóra száll.

Az ? ingével-gatyájával tömítik a rést.

Messze jutottak a parttól,

már nem tud kiszállni.



A döglött sárkány kutyáit

a koronázatlan Cár veszi pórázra.

A sz?kszavú Tárnokmestert tuszkolják élre.

Saját táborából ütnek pártot ellene,

mert a Koronázatlan Cár úgy akarja.

Paprikajancsiból csinál vezért.



A nemzet t?ri – nem látja meg rajta

a rángató madzagokat.

A csellel hatalomra segített Paprikajancsi

pofátlanul önkényeskedik, buzerálja a népet.

Nyegle és buta.

A Kiskanász malmára hajtja a vizet.

Jobb ellenfél nincs. A nép t?ri ?ket.



Nemes lovag-?sök fehér liliomán

tipródik a nemzet.

A cs?sz tolvaj, a bakter rabló, a bíró cinkos.

A különb nem viszi sokra, mert irigylik.

Ki-ki rántja lefelé a másikat – az országot együtt.

Lenézett népek mögött kullog a magyar!



A nemzet talpa alatt röpül? sz?nyeggé válik a föld!





Még hatvan-hetven!



A rátarti úr napszámért kunyerál.

Már mindent elkótyavetyéltek.



Csak alantas szolgálatok maradnak,

égbekiáltó árulások.

Lesznek, kik alattomos ellenséggel

fújnak egy követ.

Bevezetik a hét tevét,

hogy az innen köpködhessen lángot –

a bikát nyergel? asszonyra.



Ebb?l belviszály is támad, meg küls? viszály is.

A Kost Áldozó

két fia tovább marakodik.

A tevék magyar hajcsárai

Manó b?rét húzzák Krisztus képére,

hogy megtévesszék a népet,

és aranyra válthassák a félhold csillogását.



?k a Kost Áldozó, tevét nyergel?

fiát segítik,

más magyarok meg a másikat.

Kettészakad a nemzet,

lángra lobban az Ország.

A lángot vér oltja.



Magyar magyart gyilkol,

de a bika hátáról is ide l?nek

a hét teve miatt.

A nép fele elpusztul.



A szomszédok megmozdulnak,

de ugrásra kész a zenél? sivatagok tigrise is.

A megszeppent maradék

UKKÓ-t híjja, a BOLDOGASSZONY-t.

A haragosok megbocsátanak egymásnak,

az irigy örül más szerencséjének,

a rátarti nem rázza a rongyot,

a közönyös siet segíteni.



Ekkor a MAGYAROK ISTENE ?rül állítja

a zenél? sivatagok tigrisét,

és böcsületes alkuval

visszakerül, ami visszajár.

Új kor veszi kezdetét minden égtáj felé,

YOTENGRIT, az ?S-TENGEREK ISTENE nevében.



A JÓ SZOMSZÉDSÁG TÖRVÉNYE gy?zedelmeskedik.

paluz2007.07.18. 16:18:50Reply
   
Régiek már a filmek kellene pár frissebb ..nyilván a tartalom ugyanaz lenne :)

.turulvideo.tk/

paluz2007.06.25. 21:08:44Reply
   
paluz:

Többször elolvasom és eszembe jut tényleg !!!!!!!!!!
A BETYÁRJÁT mit szólna Árpád apánk ha meglátná azt sok b?rtangást !!!
F?leg azon a napon ami el?tt nem sokkal elveszettte Jutast és Üll?t két tyümenvezér fiát a Pozsonyi csatában ....Majd sebesülése miatt meghalt ? is 1100.-éves évfordulón 2007 .07.07 .-én

Lehet hogy a kedvenc cs?dör lovával fedeztetné ?ket ..hogy a fartúrással foglalkoznak és a picsájukat riszálják egy 1100 éves évforduló alkalmából .Inkább a Tiszteletüket rónák le de mit vár az ember genetikai hulladékoktól !!

Szerintem a 2/3 .-a cigány vagy zsidó ez pedig még súlyosbító körülmény ,hogy azon a megemlékezésen ami szakrálisan is fontos hagyjuk ezt !!!

??

(In reply to: paluz, 2007.06.25. 14:57:02)

The previous page« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14     The next page
 
Up one levelImprint
Hungarian Living-space Foundation, December 12, 2011
www.trianon.hu © 2000-2025. HG