Attila: Megpróbálok felsorolni pár szóban néhány ellentmondást ami napjaink gazdaságát jellemzi: óriási összegek a reklámra (jó bornak nem kell cégér), ebb?l köv., hogy az árú értékébe olyasmit kell beépíteni amit nem tudsz megfogni (hazugság ami a tudatalattira hat, hogy megvedd). Továbbá hatalmas szállítási, raktározási és marketing költségvonzata van a többnyire fillérekért el?állított távolkeleti "márkás cuccoknak". Az el?állítók éhbérért güriznek, családjaik nyomorognak: irány a fejlett nyugat. Valamit?l mégis így kell m?ködjön a dolog. Lehet, hogy rémeket látok de úgy t?nik, hogy a közeli cél egy nagy nemzetközi csóró tömeg egy sz?k gazdag réteg igája alatt akik majd gondoskodnak a kenyérr?l meg a cirkuszról. Korunk embere lassan mentes lesz mindennem? erkölcsi normától, aki meg ilyenekkel jön az pr?dségét bizonygatja. A család intéuménye már lassan elveszti nevel? hatását egyben értelmét is. Válások, egyszül?s családok, nevel?intézetekben feln?tt eldobott gyerekek, laza erkölcs stb. Mikor már teljesen símára lettek masszírozva az agykéreg barázdái kialakul a könnyen terelhet? birka nemzedék hatalmas lexikális tudással 0 gyakorlati intelligenciával akik napirenden vannak a divattal, tudják mi a men? stb. stb... Ez ellen tényleg nincs ötletem... Üdv! |