 | Vitafórum Új hozzászólás írása Elkerülendő, hogy gyáva senkiháziak más nevével visszaélve provokálják a fórum résztvevőit, minden hozzászóláshoz kiírásra kerül az elküldéskor használt gép címe. Így azonnal látható, ha valakinek a nevében a provokátor lázít! paluz | 2007.08.27. 18:22:21 | Válasz erre | | | | Tudni kell hogy Paál Zoltán egy egyszer? Ózdi vasgyári munkás volt . Kizártnak tartom hogy ilyne mérték? tudást meg tudott volna szerezni olyan jelleg? csalással hogy évszámokat és más jelleg? adatokat mindenféle krónikákból összeszedve ilyen komplex m?vet létre tudott volna hozni. természetesen vannak akik ellenérzéssel viseltetnek ez iránt a m? iránt pl: Bodor Ern? aki szerint az Arvisura helytelen és a Zend -Aveszta a helyes .
lsd:
Õsiségünk nyomábanMondhatnám, kis Magyar Történelem. Most amolyan oknyomozó történeti írást teszek le az olvasó elé. Nem másról lesz most szó, mint arról a vallásról, amit szintén tûzzel vassal irtottak ki ellenségeink. ennek a vallásnak is az lett a vége, hogy a vallásháborúk során majdnem elveszett. Azonban ez nem történt meg. Hála a Hun népnek. Mégpedig azért, mert az oda való beáramláskor azt magukkal vitték. Indiába mind a mai napig megmaradt. Ezzel a kis írással emlékeztetni fogom a Kárpát-Medence lakosait. Nézze és lássa mindenki, milyen vallást vettek el népünktõl. Szép lassan, folyamatosan. A késõbbiekben pedig pontosan levezetem, hogy milyen parapszichológiai folyamatok indultak be ennek az áttérésnek az eredményeként. Az természetesen, hogy miért történt az, ami történt, sem az Õsöket, sem A Legfelsõbb Személyt nem érdekli.Jelen írásban a Hun néppel foglalkozunk, annak is egyik eredeti vallásával. Nevezetesen a zoroaszterianizmussal. Azért mondom, hogy egyik, mert idõben ez csak mintegy 3000 évvel ezelõtti. Mi mondhatjuk azt, hogy csak ennyi, mert mi ennél sokkal régebbi nép és nemzet vagyunk. Ezek után nézzük Zoroaster vallásának szent könyvét, a Zend Avesztát Zajti Ferenc tolmácsolásában. Elõtte azonban olvassuk el egy részletet az elõszóból.Még eddig nem volt próféta, aki oly tiszta érzéssel s bensõséges szívbeli vágyakozással tudott volna felemelkedni Ura – Istenéhez, mint ahogy Zarathustra tette, a tisztaságos törvényeknek igaz-nagy mestere, az Istennek kedves dalnoka és bizalmasa is egyben. ,,Mindazon próféták között, akik valami küldetéssel a világra jöttek, akik e föld számára törvényeket hoztak, – egy sem volt eddig, aki úgy, mint Zarathustra, feltárta volna elõttünk a múltat, s jövendõt. Õ megcselekedte ezt, kinyilatkoztatva szent könyvében, a Zend-Avesztában, ami történni fog, a jónak és rossznak a titkát és mindazt, a mi a világteremtésétõl a feltámadásig, volt és lenni fog. Általa ismertük meg a szellemek világát, Õ tanított meg az igazságra és tõle származik tudásunk, mi a jó és mi a rossz cselekedet…” Így írja ezt Iránnak egy régi könyve. És ehhez ma sem tudunk mit hozzá tenni. Az a háromezer esztendõ immár, mely eltelt azóta, mióta Zarathustra fohászai elsõ ízben hangzottak volt el, nem törölhette le hímporát, és nem halványíthatta el sem szépségét sem mélységét e gyönyörû fohászoknak. „Azért küldött engem az Isten erre a világra, hogy szentséges akaratát a nemzettségeknek kinyilatkoztassam” Mondta Zarathustra. ZEND-AVESZTAJasna, 28.I.1. ÁHITATTAL, szent buzgósággalemelem fel hozzád kezeimet,óh ,én Istenem!De mégis, mégis, -szent szellemed fuvalmatöltse be elõbb valómat egészen,te örök igazság!hogy magam is aztán jóvá lehessek,és velem ittez a hûséges föld is.2. Vágyódó lelkünkettöltsd be jóságoddalén Uram, Istenem,s tégy méltókká minket mostan és minden idõkre...Óh mert csaka jóságban lakozhat az igazi, a valódi béke.3. Énekem folytoncsak Te rólad szóljon, Te rólad zengjen,mint soha azelõtt:hogy mi vagyTe nékem,hogy ki, vagy énnékem és hogy Te csakboldogságot árasztaszmindenfelé széjjel.Szent erõddelöleljél át engem,a te õs erõddel,mely mindeneket tartés magába fogad.Óh halld meg kiáltásomat,én édes Istenem!4. Mint az áldozatgyenge füstje,ugy szállok én is el feléd,felajánlva lelkem igaz törekvését,hogy magam cselekedetivelmásokat is jóra segitsek.Csak erõddel támogass majd, kérlek.Életemet im neked szentelem,s mennyországod szent szolgálatjára meghajtom lelkem!5. Tudom Uram, hogy kérésemreTe sohasem mondanál nem-et.Óh édes Istenem,úgy szeretnék mindig Te nálad lakozni, - de nem csak vágyakozással,csüggeni rajtad,megsemmisülni szeretnék Benned,hogy valómat magadban rejtve -hordozzál titkon, egy örökkévalón át.6. Setét még az én világom,de hiszem és tudom, hogy egykoron majdanfényt derítesz rája.Gondolataimat, cselekvésimet,fogd föl magadhoz kérlek,én jó Istenem!Te magadhoz mindent,s Te nálad, Benned majd,lelkem igaz otthonra talál.Szép ez az Aveszta ugye? Mit mondjak, nekem is tetszik. Persze ezzel nem vagyunk egyedül. Tetszett ez az akkori idõkben élt irániaknak is, kikkel igen régi kapcsolatunk volt már abban az idõben. Az iráni vallás Zarathustra ideje elõtt, mint Mazdayaznán volt ismeretes. Ugyanígy az abban az idõszakban élt Hun testvéreinknek is ez a Mazdazyanán volt a vallása.
Bodor Ernõ
Nyilván ez a zoroaszterikus vonal ami annyiban helyes is hogy a t?zimádó iráni vonal is helyes, mert azért az elmúlt pár ezer évben ?seink jártak egy -két helyen . ...DE hogy lehet összehasonlitani a samanizmusal ?és kérdem én hogy ki lehetett nagyobb Tanu mint Jézus aki más források szerint is járt Kis-Szkitiában és más olyan helyken is amit a zArvisura is említ ...azonkív?l hogy lehet a 70 .-es években egy Ózdi vasgyári palóc embernek akkora affinitása hogy ezeket az adatokat többezer oldalon úgy taglalja hogy én is csak az 5 .-szöri újra olvasás után kezedek vágni némely dolgot ami eddig elkerülte a figyelmemet. |
|  |