"A zsidók mindenben keresik a zsidóellenesség okát, csak éppen saját magukban nem. Megvádolnak mindenkit gy?lölettel, holott éppen ? érez mindennel szemben ami nem zsidó onthatatlan gy?löletszomjat! ... Az antiszemtizmus (helyesebben antijudaizmus), eredménytelenségének sokszor nem kis mértékben az volt az oka, hogy a gazdanép körében mindig akad egy réteg, amelyik szembefordulva saját népe érdekeivel és akaratával, a zsidóság szolgálatába szeg?dött. A zsidóságnak mindig sikerült maga mellett bizonyos er?ket felvonultatni! Ezek a zsidók szolgálatában állt rétegek átérezve magatartásuknak a nemzeti és faji etikával szembehelyezked? voltát, mindig megkísérelték valamiképpen kimagyarázni eljárásukat! Így születtek meg a gazdanépek áruló rétegeinek filoszemita elméletei, amelyek a zsidóságot ártatlan üldözött népnek min?sítették, felruházva mindenféle értékes tulajdonsággal, bebizonyítva a zsidóság haszno, értékes és nélkülönözhetetlen voltát!A zsidóság védelmében felhozott érvek között mégis a leggyakoribbak a humanizmus az ember és felebaráti szeretet érvei voltak: Ezek a jelszavak a XVII-XiX század uralkodó libarális ideológiájának jelszókészletéb?l valók! A zsidóság és azok, akik védelmére vállalkoztak, tagadhatatlan ügyességgel használták ki a maguk céljaira! Ezekre a jelszavakra hivatkozva szerelt le minden ellenállást és hárított el magáról minden bírálatot, e jelszavak segítségével oszlatott el minden gyanút maga fel?l! Ezeknek a jegyében ment végbe a zsidók egyenjogúsítása és a történelemben példátlan mult századbeli el?retörésük és térhódításuk. A humanizmust a zsidóság mindenkit?l megkövetelte anélkül, hogy ? másokkal szemben betartotta volna törvényeit és követelményeit! Humanizmus kölcsönösség nélkül, úgy ahogy azt a zsidók akarták és magvalósították, a zsidók korlátlnan érvényesülését biztosította, a gazdanépek rovására. A humanizmus volt a varázsige, amellyel a gazdanépek bels? ellenálló erejét elsorvasztotta a zsidóság imperializmusát szabadjára engedte!Az emberiség és az egyenl?ség, ez volt a két eszme amelyet a zsidóság védelmez?i leggyakrabban hangoztattak, de ugyanakkor elnézték a zsidóságnak a nemzeti társadalom rovására végbemen? sokszor a legagyafúrtabb és leghitványabb eszközökkel végrahajtott szellemi és gazdasági hódításait! (és fizikai: bolsevizmus) Hogy a zsidók felhasználták ezeket a jelszavakat azon igazán nem csodálkozhatunk, annál inkább azon hogy a nemzsidó népek körében is volt mindig egy réteg amelyik errea szerepre vállalkozott! A zsidóság annyira visszaélt ezekkel a jelszavakkal, annyira bebizonyította hogy csak haszonélvez?je ezeknek az eszméknek, hogy velük kapcsolatban soha többé ezekr?l szó sem lehet! A másik érv, amelyre a zsidóság védelmez?i hivatkozni szoktak az hogy zsidóság csak egy vallásfelekezet, smint ilyennem lehet semmiféle támadás tárgya. Eddigi vizsgálódásaink során, amikor a zsidóság örök lényegét, természetét igyekeztünk megismerni (ha kivancsiak vtok még irok) már beigazolódott, hogy a zsidóság egy külön faji vérségi szellemi erkölcsi egység, amelynek a külön nemzeti vallás csak egyik jellegzetes megnyilvánulása. A zsidók törzsi vallása a legmélyebb nemzeti és faji sovinizmus megtestesülése, semmiben sem hasonlít a többi nagy vallásrendszerekhez. A zsidóságnak ügyesen sikerült ezt a gondolatot a liberális korszak jogrendszerébe csempészni, amely valóban csak felekezetként kezelte a zsidóságot, s?t nálunk mint ismeretes, külön kúria döntvény is állást foglalt emellett a felfogás mellett! Ma már azonban elavult és egészen elhibázott felfogásként hat, smint a zsidóság mellett felsorakoztott érvet egyre ritkábban halljuk. Ma már nyilvánvaló, hogy aki konokul kitart a zsidók felekezitésge mellett, az vagy tudatlanságból teszi ezt, vagy jobb meggy?z?dés ellenére a zsidókhoz f?z?d? kapcsolata miatt!" |